Slutspurt!

Igår blev en lång dag, men riktigt rolig! Efter jobbet blev det en tur till Murre på Brottbycafé och godaste pizzorna! Väl hemma igen så var det bara soffan och tv:n kvar för kvällen. Sista morden i Sandhamn och Greys Anatomy, sen var jag trött! Sjukt irriterad på "folk" som kan vara så j-lva fräcka, så att jag egentligen inte ens är förvånad längre. Magnus Ugglas låt från "Så mycket bättre" FÖRSVINN UR MITT LIV, har fastnat i huvudet på mig....men det hjälper uppenbarligen inte! Jag hoppas, önskar och ber om att dessa ska göra det nån gång men icke....... Så åter igen....Le bara le :) Idag jobbar jag sista dan innan jullov, känns konstigt att inte behöva jobba röda dagar längre! Men så skönt, ingen stress eller planering längre utan vi kan bara vara :) Iväg till frissan med tjejerna sen ;) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0