Juletid- Julefrid!

Att vara ledig ger en tid att tänka ;) Jag har tänkt mycket på hur många fina vänner vi har. Vissa träffar vi ofta, andra ibland och vissa sällan men alla betyder precis lika mycket. Skulle aldrig nånsin behöva vara ensam en sekund om jag inte ville det. Av alla vänner så vet jag att jag inte skulle behöva tveka en sekund om jag behövde hjälp av något slag. Jag tror och hoppas att alla känner likadant med oss, ett samtal bort oavsett vad. Det brukar ju hända att dom samtalen kommer så....det är jag väldigt glad för. Det finns vänner som jag tom pratar väldigt sällan med men det känns alltid som igår. Jag tänker på människor som ställt sig själva utan vänner. Alltså valt det själva, där ingen längre vill vara med, bränt sina skepp på ett eller annat sätt. Usch, så tragiskt! Svårt att ta sig tillbaka och måste vara väldigt jobbigt att gripa efter halmstrån hela tiden och försöka sig på nya vänner! Mitt hjärta är alldeles varmt när jag tänker på ALLA fina människor i vårt liv som funnits där så länge. Och att kunna ge den glädjen och tryggheten vidare till tjejerna som inte heller tvekar om att vända sig till dom. Det känns bra :) Tjejerna själva har ju också fina vänner som hängt med länge, ungefär hela deras liv! Mycket tankar och jag är oerhört tacksam över all vänskap och kärlek i denna familj! Alldeles nyss fick jag frågan på f.b. om fika idag med nya espressomaskinen hos Johanna! Självklart :) Jag kommer över! Ja, det finns oxå några som man inte gillar och som inte gillar mig men dom lägger man långt bak nånstans och ödslar ingen energi på. Det har jag lärt mig iaf ;) Och det är en nyttig lärdom! Glad, glad, glad ;) Ha en fin dag alla vänner och "fiender"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0