Julbord! =)

Igår var det julbord med jobben, så kul! :)
När tjejerna kom hem så gjorde vi oss iordning, snofsade upp oss.
Riktigt kul att hålla på tillsammans, fina tjejer!
Snygga kläder, fixade hår och sminkade!
 
Väntade hem Johan så att han kunde fixa sig oxå, sen skulle Fredrik komma och hämta oss.
Kändes jättebra att åka stor jeep på dessa vägar, lite skillnad faktiskt mot vanlig bil!
 
Kom till puben där nästan alla kommit och långbord med hur mycket god mat som helst!
Gott som bara den, fortfarande mätt!
 
Fest blev det :) Härliga, roliga människor! Tjejerna hade jättekul, så kul att dom är så fina mot alla.
Kul att dom alltid är med oss, det har dom ju iofs alltid varit. Barnvakt till dom är lätträknat under åren.
 
Det finns en människa som har stört mig så förbannat under många år nu, jag har retat mig på allt.
Och hakat upp mig på allt hon sagt och gjort. En riktig egomänniska som ska vara universums mittpunkt.
Buhu, så synd om hela tiden. Men hjälp, jag tycker ju faktiskt synd om den nu.
Ingenting retar mig längre, tycker bara att det är riktigt tragiskt att inte kunna låta människor vara ifred och leva sitt eget liv.
Måste ha uppmärksamhet 24-7.
Men i mitt sinne så blev det en förbaskat bra vinst att ingenting stör mig längre ;)
 
Harmonin ligger "tung" häröver nu :)
 
Idag är vi bjudna till våra fina grannar på fika, i övrigt en lugn dag!
 
Ska kika runt efter nästa resa :)
 
Tänkte överraska Johan med att leta efter en till honom och mig, han vill så gärna åka och möta våren i Paris. Och jag blev så lycklig när han föreslog det ;) Så nu ska jag kika!
 
Julbord!
 
Ha en fin härlig dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0