Hipp hipp hurra! ;)

Idag fyller finaste Linda år! Grattis på födelsedagen, kära vän! Natalie har namnsdag, Grattis hjärtat! Det var ju ganska roligt när vi väntade våra tjejer, Lindas dotter är född på min namnsdag och Natalie har namnsdag på Lindas födelsedag! Hihi...vad roligt det kan bli! Jaha, jag undrar vad vi ska låta den lördagen bjuda på? Snön trillar ner igen...Snart sol och värme för vår del! Men en sak som händer idag är att jag ska ta tag i träningen igen....har varit lite slappt senaste tiden. Hmmm, inte bra! Men blev överlycklig när jag igår köpte en tight klänning i storlek 36, vem hade kunnat tro det för några år sen!!! Passar till både nyår och Teneriffa :) Fick så fina, oerhört värmade komplimanger på facebook igår! Tack killar! Ja, jag är så lycklig ;) Och jag är defenitivt värd alla uppskattning och bekräftelse, för jag har kämpat för det! Och jag tycker om och visar alla att jag tycker om dom. Jag bekräftar och ser alla mina vänner ;) Jag har lärt mig ett o annat under åren som gått, vet vad jag aldrig kommer att göra mot en annan människa. Så kom igen, le och se varandra. Allt annat dravel får vara, man mår bara dåligt av att hänga upp sig på skitsaker. Det finns säkert anledningar till att folk beter sig som dom gör men......jag förstår inte varför dom måste bete sig illa. Bara jobbigt för kroppen o knoppen. Nej, det ligger någonting i : " Lär dig livets stora gåva, älska, glömma o förlåta...." Om inte annat för sin egen sinnesfrid! Man känner sig så lätt när man äntligen låter det vara så! Man kan inte gilla alla, så är det. Men man kan bete sig schysst för det! Inte tänka i negativa banor hela tiden och tro och få för sig att det är på ett visst sätt, när det kanske inte är så alls. Man behöver inte vara som en tiger och fälla ut klorna till allt som nån säger eller gör! Stanna upp och tänk efter innan man drar fel slutsatser :) Oj, många morgontankar idag! Nej, en kaffe till och sen sätta lite fart :) Ha en fin lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0