Busväder....igen!

Tog en sväng till Ica i Rimbo, oh fy vad det blåser! Usch, vilket väder! Är så glad över att få vara inne i värmen, brasan brinner hela tiden. Ljusen är tända lite överallt. ´Vi bara njuter! Man får sig en liten tankeställare och inser hur lyckligt lottade vi är. Vi har varandra, tak över huvudet, mat på bordet, massor av kläder att ta på oss, ut och resa. Fira jul med familjen, ja....det finns massor att vara lycklig över. Bara som att jag nyss vaknat efter en tupplur på soffan. Nu blir det middag och sen en god fruktsallad och paj till "Så mycket bättre" :) Sen ska jag ta mig ett riktigt varmt bad, Johan har satt på xtra varmvatten till mig. Gulle dig <3 LINDA, längtar till våran date! Snart så ses vi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0