Hihihi...

Livet är underbart!
Grillfest i fredagskväll, jättemysigt ;) Hann med en stund tillsammans med alla ljuvliga, roliga grannar också. Sen var det godnatt! Vi skulle ju upp tidigt och dra iväg till Agneta o Magnus och grabbarna i Örebro.
Och det gjorde vi, kom iväg vid 8 tiden ;)
Stannade på vägen och käkade frukost, vi har det så roligt och mysigt!
Ja, det är nästan för bra för att vara sant!
Vi kom fram vid 11 till världens lyxcamping ;) Vilket ställe!!!
En fika och sen äventyrsbad för hela slanten. Wow!
 
Gick upp för lunch och sen tillbaka igen.....
 
Lyckades få till en stund i solen också, fick känna av sommaren på riktigt!
Ljuvligt!
Agneta och jag gick upp lite tidigare med några barn och handlade mat. Fixade middag ;) Så mysigt!
 
Sen åt vi och fikade lite till. Så var kvällen här redan och det blev lite kyligt, både jag och natalie hade glömt tjocktröjor så Johan gick och köpte det åt oss. En svart snygg fleecejacka till mig, en lila till Melissa och en stor ny one piece till Natta. Lyckan var enorm ;) . Älskar dig Johan!
När alla var färdigklädda så blev det minigolf!
Många goa glada skratt!
 
Ja, helt enkelt en helt underbar dag!
 
Och mer o mer bekräftelse från folk överallt får jag! Tack för det!
Som jag säger "Det som går runt, det kommer runt" tro mig. Det behövs inte ens hjälp till det!
Hahaha :)
Nej, idag ska jag fortsätta göra om Melissas rum och ute! Slappardag hemma ;)
 
Ha det fint alla!
// Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0