Tänk........

Oj, vad allt kan vända fort!

Vaknade vid 10 av att Johan väcker mig o säger: Det är helt vitt ute...skitväder!

Bläää, tänkte jag o ville inte se!
Klev upp när frukosten var serverad :) Haha...ibland så :)

Bråkade lite med datorn som inte ville vara med alls, ringde tom upp tele2 så att dom fick hjälpa mig men....inte funka det ändå! La ner totalt! Stängde av o började plocka lite!

Johan blev "utringd" för att hjälpa en kompis som fastnat med bilen i snön!

Natalie drog iväg till en kompis :) Melissa o jag funderade lite ;`) Vad ska vi göra idag???

Johan kommer hem igen, säger att vi skiter i allt annat idag, vill du åka till Uppsala,Jenny?

Vad ska vi göra där? Tänkte att Biltema eller nåt annat hägrade men inte då! Vill du inte till Ikea då?
Om du vill det så åker vi :)

Förvånad-JA, blev överraskad o glad! Så vi åkte till Ikea o strosade runt, köpte lite småsaker. Bara sånt som vi faktiskt behöver o struntade helt i allt onödigt "skit" som jag annars brukar köpa med bara en tanke i huvudet:TENERIFFA :)

Som vi längtar!!!

Sen blev det fika hos mina svärföräldrar :)

Natalie o Stella kom hem en snabbis, för att hämta grejer så att Natalie skulle sova där! Vi skjutsade dom tillbaka o fick hälsa på föräldrarna. Skönt att träffa dom, jättetrevliga :) Känns tryggt o lugnt! Sen blev det en kvällshandling på Coop också!

Är så förbannat lycklig just nu :)

Läste nytt tänkvärda tankar idag på f.b. som jag tycker stämmer riktigt bra...igen!

"Folk pratar om dig...

Låt dem göra det!

Du har påverkat deras liv!

Dom har inte påverkat ditt...."

Så är det! Sanningen svider :)

Det här är vad vi ser fram emot :)



Hit ska vi :)


Natti natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0