Oj, vilken härlig kväll!

Så stolt över mig själv! Har gjort så fint här :)
Bild kommer sen :)

Middag hos Agneta o Magnus, grillat o en massa godsaker. Fortfarande mätt!
O sen en sväng till brasan, det var jättemysigt. Kommer inte ihåg när det har varit så varmt o fint väder en valborgskväll senast! Helt ljuvligt.

Min lillebror var i Lindholmen när vi kom, det var ju en glad överraskning :) Jag hade ingen aning...Sen kom Pada oxå, så det blev en favorit i repris. Vi alla har firat valborg tidigare ihop :)

Efter promenaden till o från brasan så hade Agneta gjort efterrätt till oss, en speciell till henne o mig. Hur god som helst: Dooleyspannacotta...det blir det igen kan jag säga...mmmm

Tack för en fantastisk kväll som vanligt!

Här är min familj :) Så stolt över dom!



Fina familjen Saarinen-Andersson


Nu är det Hipp hipp hurra för min älskade vän Bonnie på hennes födelsedag!!!

GRATTIS MIN FINA VÄN!

Blir lika glad VARJE gång jag ser denna bild :)



Tack o godnatt!

En date med grannen imorgon för att köpa mera blommor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0