Jaha....

Men det här blir nog kul, sovit nån timme eller så på soffan!
Och min kära familj låter mig sova....

Nog för att det var skönt och välbehövligt men....

Den här braskaminen är ju så sövande, jag ska absolut inte lägga mig ner!

Idag har vi varit i arninge och handlat massor!

Nu finns det mat, god mat att göra. Mmmm :)

Sen var vi ju tvungna att köpa massa påskpyssel så nu blir det pysselkvällar här hemma ;)

Ska ju iväg med Agneta till Täby, då måste jag köpa födelsedagspresenter! För nu är det kalas på helgerna framöver.

Tjejerna tycker att det ska bli jättekul med Ellas kalas om 3 veckor. Dom längtar efter Elise, lilla dockan!

Idag har jag uträttat en god gärning, det värmer i hjärtat att ha den kunskapen man har!

Så länge det blir bra för mina nära o kära!

Säger som Johan sa till mig: Mår du bra så mår jag bra! Så sant!!!

Planerar påskhelgen nu...Fullt ös från fredag: Camilla o Christer...tjihoo vad roligt!

Lördag:Familjen :)

Söndag: Grannarna ;)

Mat i mängder...middag middag!

Jag njuter ;)

Pamela o Pernilla: måste boka nya dater NU!

Pamela: Tjejekryssning snart va? Tjejerna tjatar om hur roligt vi hade o att vi måste åka igen!











Den här är om oss; Johan!





God natt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0