Slut!

Blev en mycket givande dag, var på möte tillsammans med Bonnie.
Håller på att spåna om framtiden.
Var på utflykt ikväll också, och kikade runt lite.
Tog med oss Johan och Natalie, spännande att höra deras syn på saker och ting =)
Just nu är jag så trött i huvudet! Så mycket information hela tiden att man blir matt men på ett bra sätt! Var in och handlade i Rimbo innan vi åkte hem, och kom på att vi skulle baka lussebullar ikväll.
Kommer till Rö, då kommer jag på att vi köpte allt utom SAFFRAN! Jippie, det blev inga bullar!!!
Natalie ställde sig och kokade kola istället som står på kylning nu.
Ska bli så gott...;)
Ja, som sagt hur ska jag kunna hålla mina -40 kg med mina döttrar som gör massa godsaker hela tiden?! Blir ett pass på crosstrainer till = D Haha...
Livet är till för att levas och "njut varje minut"!!! Får börja tänka mera så...
Nej, om man skulle ta och krypa upp i soffan och njuta nu då!
Ladda inför morgondagen, nytt möte tillsammans med Bonnie på f.m.
Sen köpa med saffran hem, så vi kan baka när även Melissa är hemma! Mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0