Johans födelsedag ;-)

Ja, som vanligt i det här huset blir det kalas flera dagar i rad! Tjohoo :-) Idag blev det smörgåstårtor med några nära o kära ♥ Imorgon blir det tacos med ännu fler kära + en årlig tradition! Kyrkogårdstour men tyvärr några som saknas imorgon! Men vi kör på nästa år istället! Ojoj, bärjade planera fester till nästa år med Agge idag....hmmm! Många härliga ideer som sprudlar nu! Har lite tid att fundera nu :-) Fick glada, goda nyheter från jobbet igår oxå. Spännande saker på g! Livet leker..... ;-)
Puss o gonatt


Jag får ju inte glömma...min Tobbe fyller ju år idag oxå! Båda mina favoritkillar på samma dag ♥

Och ett glädjande samtal från min finaste Pamela idag!!! Snart kommer finaste bebisen....jag längtar! Har längtat länge, redan köpt presenter till bebisen och fler lär det ju bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0