Dags igen!!

Fick ett nytt gallstensanfall....finns bara en sak att säga...FY FAN!!! Önskar inte ens min värsta ovän denna smärta! Satt i länge men...gick över på eftermiddagen idag. Då mår man som en prinsessa! Njuter som 17! Och får så sjukt mycket energi. Det var rätt tufft att jobba med det, kan jag säga men.....allt går, bara man vill! Johan o jag drog iväg och handlade efter jobbet. Massa mat, vi har 8 ungar här i helgen :) Dom hade dessutom beställt läsk, godis o chips! Mysigt att ha alla här, huset är fullt jämt! Sen kom grannen och hälsade på, då försvann både han o Johan. Jag passade på att vattna allt som jag planterat. Och nu har jag äntligen massa syrener. ;) Har en trött, söt, liten valp som ligger och sover på mina ben just nu! MysB U S I O R! Tänk så mycket glädje dessa hundar ger ;) Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0