Usch!

Det finns visst någon för oss alla: som vi verkligen INTE tycker om. Inte ens det minsta och jag lovar: jag har verkligen försökt! Avsky är rätt ord! Det finns alla gånger nån som känner likadant för mig men....jag låter iaf denna nån vara! Jag höll alldeles nyss på att sumpa en av mina bästa vänner tack vare denne " ljuvliga" person pga att jag drar mig undan.....hårt! Men jag är så oerhört glad över att jag har envisa vänner som känner mig grundligt och vet precis varför.... Tack! Jag gör mitt absolut BÄSTA att försöka ignorera men....ibland är det svårt!!! Men ni som känner mig så bra vet ju hur det är! Ja, ni kanske har rätt..... ;-) Kör lite poolhäng nu på e.m. och kom in i dessa funderingar.....usch! Har dessutom en klump i magen, det sägs att en tonårstjej har dött efter att ha blivit påkörd av Roslagsbanan! Så tragiskt, blir så ledsen....igen! Natta ringde iaf direkt!

Det känns som att den här bilden

talar ett tydligt språk! Så är det, vänder ryggen till! Njöt av havet och min fina familj så mycket igår! Älska NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0