Tjohoo.... :)

Tack Tobbe, min dag hade inte kunnat börja bättre! =) Yes!! Som jag längtar!!! Igår blev det altan hela dagen med några små utflykter. Det blir så bra =) Hade flera besök här igår som "inspekterade" och godkände! Idag blir en heldag i sol/bad och strosa runt i Öregrund! Middag o glass med mycket trevligt sällskap! Förra året var vi i Örebro och hade så sjukt kul =) Nu satsar vi på bara roliga saker! Jag slutar aldrig att förvånas av vissa, skaffa kompisar, skaffa ett liv! Man lägger sig i allt och bråkar om allt..tom med sånt som andra aldrig överhuvudtaget skulle bry sig om! Men får man ingen uppmärksamhet så får man skaffa det nånstans och tro att man är viktig. När man egentligen bara är en pain! Ja, att man orkar! Bitterhet!!! Men vakna upp, snälla! Snacket går och som jag brukar säga, inte lätt att få bort när det är negativt!
Så här njuter man av livet! Junior kan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0