2 år!!!

Idag blir en av jordens finaste ungar 2 år...min lilla prins <3 Kan nästan inte förstå att det var 2 år sen han kom. 6 ggr har jag varit med om förlossningar, så sjukt häftigt! 3 egna och 3 andra. Måste ju bara säga att det är någonting som jag är så stolt över och alla minnen värmer verkligen hjärtat! Känslan att vara med en kär vän och vara den första som ser det lilla livet är obeskrivligt. En speciell relation för alltid. Hugos pussar o kramar, Hanna-lis leenden när hon kommer framspringande....ja, finns knappt ord att beskriva känslan. Stolt när jag ser viken fin kille Kimpan är. Ja, överväldigande känslor! Tacksamhet över att få ha varit delaktig <3 Många fina barn i vår närhet för att inte säga massor. Skulle kunna rabbla upp dom allihopa men.... alla vet att jag tycker om dom och att ha dom i vårt liv! Idag tog jag en tripp till Täby centrum och shoppade lite till, var tvungen att få tag i sandleksaker till Hugo som fick sin sandlåda nu. Kände att vi inte bara kunde komma med en hög brädor. Sen blev det kläder o halsband till Matilda, bättre sent än aldrig ;) Och ännu mer nya kläder till mig....hihi Så kul!!! Nu har Natta äntligen kommit hem, var ljuvligt att kunna krama om henne på riktigt! <3 Lämnade av Johan på krogen och tog en promenad med Natta o hundarna. Njuter!!! Pratade lite skit med grannarna ;) Imorgon är det middag o kalas igen i byn!!! :) Tjihoo....det är som det brukar! Funderar över hur vissa människor är funtade, ego- javisst! Men när ALLT och då menar jag verkligen ALLT handlar om den, hur tänker man då? Det finns såna som kan vrida och vända allt till sin egen fördel men....den gubben går inte längre....inte hos mig iaf!!! Vad som än händer/ har hänt så... Nej, hos mig är det stopp! Orkar inte ens ödsla den energin på dessa längre utan kör vidare på " Det man ger, det får man"! Och du kan stå på tå men du kommer aldrig upp i min nivå!!! Hipp hipp hurra för finaste, goaste Hugo idá........... Hoppas att du kommer ha mycket roligt i denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0