1:a semesterdagen ;)

Tillbringades i solen, helt o hållet! Jag plockade fram poolen och fyllde med varmt vatten, annars lär det ju ta flera veckor innan det går att bada! =) Oh, jösses vad härligt det var =)
Melissa och jag drog iväg till sparren en liten stund också. Träffade hennes kusiner där så hon fick lite badsällskap. Och jag slapp höra att jag skulle bada....... Perfekt! Natta och Isabell kom hem på kvällen, hur kul som helst att se dom två tillsammans. Sist var dom små bebisar <3 Kul att sitta och snacka med dom. Ska se om jag hittar lite gamla foton sen dom var små! Hmm, var är solen idag då? Måste iofs handla idag till grillfesten imorgon så.... solning imorgon då! Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0