Så sjukt stolt över mig själv!

Fick ett så roligt jobb igår :) Och lyckades så bra! Jag kan....! Glädjen man känner när man gör någon glad är obetalbar! Jätteroligt besök 2 ggr på jobbet och det gav mig så mycket energi! Tack! Snön vräkte ner så jag beslutade mig för att åka hem vid 15.30, handla lite innan det blev mörkt. Man såg tydligen inte vägen alls. Så jag åkte och herregud, va snö det var. Snacka om att befinna sig i sin egna lilla värld. Käkade middag och skjutsade iväg Melissa till Maxi. Ja, vardagen är igång igen. Sen var vi och hälsade på vänner. Det var jätteskönt att träffa dom nu. Dags att komma ur semesterbubblan och ta tag i verkligheten trots att den just nu är riktigt jobbig. Johan och jag har dessutom årsdag på fredag- 16 år tillsammans!!! Kan inte vara lyckligare. Älskar honom så mycket! Man kan inte ha det bättre :) Nehe, dags att bege sig till jobbet. Ha en fin dag och var rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0