Nope!

Vintern är inget för mig. Drömmer mig tillbaka, precis tittat på all videofilm från Teneriffa och längtar tillbaks!!! Johan säger hela tiden att sen...då ska vi bo så! Skönt att ha stora barn som oxå njuter av att åka iväg! Men när dom är vuxna, då är vi fortfarande unga..hihi ;) Då drar vi när vi känner för det!!! Vill, vill åka nu! Ikväll har vi firat Natta lite som nu är tonåring ;) Vilka presenter hon har fått :) Det börjar bli dyrt!!! Dessutom kan hon förhandla så nu har jag visst gått med på massor av saker! Oj oj, =) Men är hon nöjd så är vi nöjda, det gäller båda våra tjejer ;) Så snart springer det runt en liten valp här också! Nej, nu är det dags att hoppa i säng, jobbardags imorgon! Dom har redan jagat mig idag så....=) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0