Jomen....

Är så glad över att mina barn är så söta :) Tacksam varje dag! Och gör allt jag kan för att dom lär sig hur man beter sig och vad som är rätt o fel. Så skönt att dom ser så mycket av vad som egentligen händer och att dom förstår orättvisa redan. Tyvärr så är det långt ifrån okej att dom är utsatta så....tigermamman är vaken igen. Jag kan ta mycket men....vissa skiter i det blå skåpet alldeles för många gånger!!!! Jaja,,,"det som går runt kommer runt" och har dessutom redan kommit runt.... En lugn lördag med en grymt skön sovmorgon blev det här. Nu plockar och städar jag ;) Johan handlar, tjejerna är ute! Ikväll kommer goa vänner och äter middag =) Ungarna bestämde redan igår i skolan att det blir en kinectkväll, haha det brukar bli det :) Killarna gillar ju fotboll bla =) Åh, en mysig kväll att se fram emot igen!!! Njuter av livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0