Hej Söndag!

Fullt ös denna söndag! ;) Är så glad över att jag och Johan alltid har behållt vårt eget "liv"! Johans intressen är hans och mina är mina. Jag tror att ett förhållande mår bra av det. Iaf vårt. Jag skulle aldrig stå ut med att följa med på Johans "saker", bilar och bilar, moppar! Nej, usch! Tur att vi tycker lika båda två. Så idag är Johan och tittar när dom leker på isen och jag har fullt upp. Egentligen inte tid att sitta här överhuvudtaget men... ;) Har fastnat framför resorna igen....finns ingen hejd! Men jag ska hinna baka och laga mat, städa innan vi ska iväg och träffa vänner ;) Tända ljus tillsammans ;) Sen fika med grannarna i väntan på att "syrran" med familj kommer för att äta middag, fira Natta och titta på film från Teneriffa ;) Vilken lyckodag ;) Känns lite tight men allt går ;) Vilka presenter Natta har fått :) Helt underbart! Dom är verkligen värda det BÄSTA båda våra fina tjejer <3 Min bror är helt otrolig, det finns nog inga barn som är så sjukt bortskämda av sin morbror =) Och han är verkligen deras favorit, kan jag säga! Tack lillebror =) Du är bäst! Sitter här med ett leende på läpparna och lyssnar på Melissa o Iza som planerar att ha fest på lovet. Gärna FF =) Säkert!!!! Så söta! Nehe, dags att sätta fart, min tvättmaskin ropar dessutom på mig nu! Ha en underbar dag! Här är vi: Familjen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0