En rolig dag!

Fick 2roliga samtal idag! Blir så glad när det jag gör för andra blir så bra! Ger mig så enormt mycket bekräftelse. Jag kan.... känslan är hög! Imorgon får jag ett sånt besök, som ger mig ENERGI! Tack underbara människor! Vi har haft en lugn kväll med en sorglig promenad! Efter den så blev det familjemys. Fika och spelade spel! Livskvalitet ♥ Melissa är ju för skön, vinner STORT över mig o Johan och ropar glatt : JAG ÄGER FETT! !!! Ljuvliga unge! Oj, vi har så mycket planerat nu framöver, massor att se fram emot! Det behövs verkligen nu....Tack för att ni finns och att vi har träffat just er allihopa! Det är bara inse att man får vara glad varje dag man får njuta av att känna andra. Älska dom du älskar och visa det! Dom du inte tycker om: Ge blanka fan i dom, lägg inte ens en gnutta energi på dom. Det är inte värt det! Energitiggare, tyvärr så gör dom oftast vad som helst för lite uppmärksamhet! Ljuger som..... Nej, dax att sova nu! Natti Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0