Yes!

En lika härlig lördag som vanligt! Besök som vanligt i vårt hus =) Johan lagade mat ;) Jättegott!!! Kom ner till våra kompisar och uppdukat "Mellobord" med massa godsaker. Jag bortskämd- javisst!! Njuter i fulla drag!! Tack för en mysig kväll igen! Nu sitter jag här efter att ha druckit kaffe med en kompis,kollat Teneriffa bilderna.Sjukt hur mycket man kan sakna och längta tillbaka! Men snart (eh) är vi där igen! Killarna har åkt iväg på rally. Med fullpackad picnicväska =) Melissa passade på att följa med! Grannarna undrade precis om vi skulle följa med på promenad men jag ska ev skjutsa iväg Natta straxt, så det gick inte! Synd! Ska fixa en film att se, verkar hur bra som helst, hoppas att jag hittar den bara! Njuter och skrattar gott åt att det finns dom som aldrig ger upp sina försök att få lite uppmärksamhet! Det verkar som att man till slut gör vad som helst! Jag skulle inte vilja byta till den situationen, fy vad jobbigt det måste vara! Jaja, som jag påpekat tidigare..." Det som ges är det som fås"! Fick ett skojigt sms igår med en fikainbjudan!!! Ja, vi måste få till det i veckan! Alldeles för länge sen =) Vi fixar det! Nej, dags att leta film!!!! ;) Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0