Just nu saknar jag.....

Vita stränder, palmer, vågor, vänner och att bara vara! Ingenting som störde, att helt enkelt befinna sig i nuet! Det är inte ofta man faktiskt gör det! Man njuter av lugnet, gemenskapen! Skulle behöva det mer än 1 vecka om året så....nu ökar vi det till 2 veckor nästa gång! Inga väckarklockor, ingen matlagning, ingen tvätt....helt enkelt bara vara.... om jag kunde så skulle jag vilja ta med oss ALLA fina, härliga vänner på denna resa samtidigt. Oj, vilket stort gäng det skulle bli. Kanske skulle försöka få till det! Haha...vilken planering :-) Men som idag när jag pratat med ett par av mina närmaste vänner: Vi blir ju påminda oftare och oftare om hur skört livet är så vi får helt enkelt försöka göra varje dag till den bästa! Och vi har alla ett val, så det gäller att göra rätt! Eller göra om och göra rätt! Det bästa för sig själv och sina nära o kära! Vi har ju så oerhört många nära och kära i vårat liv och bar och en av alla är guld värda! Jag har blivit väldigt duktig på att tala om det för alla som jag tycker om! Får man brutala uppvaknanden gång på gång så lär man sig att uppskatta alla som är värda att uppskattas! Har man lärt sig nåt om livet så är det just det! Vi har så mycket att se fram emot nu! Melissa och hennes kompis ska ja fest så vi har hyrt ett ställe där dom ska få ha kul en kväll med massor av vänner. Eftersom att vi beslutade att inte ha det hemma hos någon av oss så kan dom bli hur många som helst! Dom behöver få göra något kul och fundera och planera tillsammans! ♥ Så söta är dom när dom spånar om denna kväll! Ikväll tog vi med Melissa och åt middag på mcdonalds och handlade! Jag tror att vi skrattade oss igenom denna kväll, hon somnade som en stock efter oboy m. vispad grädde o marschmallows! Ett lyckligt barn ikväll! Natta är på tjejkväll med middag och film :-) Jättemysigt! Nu ska jag kika färdigt på film och sen sova! Tänk att träffa Johan, bli kär och få 2 fantastiska tjejer utav det! Ja, det bästa som hänt mig! ♥♥♥ Konstigt att känna sig så kär efter alla dessa år, jag önskar att alla människor upplever det! Puss på er och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0