Jösses!

Har haft en fantastisk dag på jobbet. Så kul =) Började dagen med ett sms som värmde mitt hjärta massor. Kände redan då vilken underbar dag det här kommer bli! Tack, älskade "syrran"! Tog en sväng förbi Agneta och lämnade några beställda saker ;) Som jag dessutom var så nöjd med! Gjorde en mössa till mig själv idag. Med självlysande text! Hur cool som helst! På Strumpan.se är det bara fantasin som sätter gränserna!!! En kaffe och massa energi fick jag av henne! Hade så mycket att göra så jag visste inte hur jag skulle hinna med! Men nu är jag klar =) Johan och Natta kom precis hem för att vända oxå, Natta ska på tjejmiddag och Johan skjutsar henne dit och hämtar Melissa på vägen. Jag ska förbereda lite god mat och sen tar vi helg. Långhelg för min del, tjejerna har studiedag på måndag och vi har lite att fixa. Min nya mössa i ljus:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0