Hahaha.... =)

Oj, jag har undrat många ggr varför min kära sambo inte är ståuppare? Herregud, här får man ju skratta så att man får träningsvärk, både här o där!!! Ja, vad skulle livet vara utan glädje i alla former? Jag behöver semester!!!! ;) Så skönt att få skratta riktigt ordentligt, glömma bort alla tråkigheter för en liten stund! När mina vänner har det jobbigt och inte mår bra, då blir jag ledsen. Och nu har det varit lite för mycket tråkigt en stund. Jag hoppas att det inte blir mer nu! Håll alla tummar för att det löser sig för dom alla nu! Finns här för alltid <3 Ikväll har jag pratat med min kära än Jessica länge. Det spelar ingen roll hur lång tid det går emellan ggr, det är som att vi pratade igår! Tack för att du finns! Blev så glad när jag såg att det var du! =) Ses snart! Vår "lilla" prinsessa hade gjort alla <3-sdagskort till oss alla idag! Hon är ju för söt! Haft alla <3s dag på jobbet idag, massa hjärtan överallt!!! Så fint!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0