En tuff dag!

Började dagen med begravning för en fin människa! Vila i frid ♥ Kom hem och hittade en av Melissas kycklingar död! Vilken sorg, hon var så oerhört ledsen. Kunde jag ta hennes smärta så skulle jag lätt göra det! Men vi fick ordna en fin begravning till! ♥ Sen blev det middag ute, för att få annat att tänka på innan det var dags för våran finaste lillsnorpas 5-årskalas!!! Älskade unge!! Så det blev en mysig kväll! Mycket härligt folk o många goda skratt, det behövdes. Fick med oss ett xtra barn hem ♥ Tog en sväng tillbaka till gravplatsen med blommor o ljus. Så vackert! Johan är en av dom underbaraste människor jag känner! Tack för allt du ger mig o allt du gör för mig! ♥ Sitter nu på altanen med alla nya lycktor tända och en filt om mig. Känns att hösten är på väg! Funderar över hur många fina vänner vi har i vårt liv!!! Vi behöver aldrig önska oss något mer!!!! Sorg/ lycka har verkligen gått hand i hand idag! Njut varje minut!!! ♥ Imorgon kommer vi träffa nästan alla våra vänner på en o samma gång!!! Kräftskiva....tjihoo :-) Jag njuter!!!

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0