Tid är en bristvara just nu....

Känner mig helt splittrad,hit o dit hela tiden.
Hinner inte med! Men nu tror jag att det börjar lugna ner sig!
 
Igår köpte vi ny bil till Johan :)
Blev en fin bil till slut med värme i hihi
Hade blivit lite kallt i vinter annars!
Det är ett under att inte mina öron har trillat av ännu, det jag hör hela tiden får mig att skämmas å andras vägnar! Pinsamt!!!
 
Hejd, är ingenting som existerar i vissa människors liv!
Det händer så fruktansvärt vidriga saker i denna värld som är tragiska på riktigt! Så allt detta smådravel av egotrippade människor är bara pisamt!
 
Är iaf uppriktigt glad för en del vänner som äntligen hittat rätt!
Gosade med en liten,liten bebis igår, nyaste medlemmen i byn. Han är så söt!
Fikade hos grannarna igår oxå! :)
Lite grannfest till helgen igen!
Mys!
Ska försöka ändra en date som jag har imorgon ;)
Och nu jobba lite ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0