Skön helg! =)

Lördagen blev det kalas!
Jättegod smörgåstårta och mysigt att träffa familjen!
Stella följde med till mormor o morfar :)
Drömde oss bort, planerade resan med Jonas :) Längtar!!!
 
Igår blev en promenaddag :)
Gick första promenaden klockan 9!
Sen fick vi gå hem och sätta på kaffe då vi fick besök :)
Ann-christine kom över så vi tog en promenad till, långpromenad!
Vi gick även ner till Montebello och kikade lite ;) Fina saker!
Sen kom Sandra över så det blev mera kaffe och lite planering inför helgen ;)
Tjohoo, vad vi längtar!
Ann-christine hjälpte mig att färga håret, åh det blev så bra!Jag färgade även "dipdye" på Melissa, hon blev så fin! Som alltid!
 
Tack för allt!
Johan överraskade mig med presenter i helgen =) Han är väl för ljuvlig!
Tack, jag är så glad!
 
Nej, nu är det jobb som gäller denna vecka sen så åker vi :)
Ha en ljuvlig dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0