Nu.....

Hösten är här!
Kyligt som sjutton igår kväll. Vi hade "gatufest" med middag i grannarnars garage, jättemysigt!
Men så kallt när man klev utanför dörren. Gick hem o tände en brasa, så att det var varmt o skönt när vi kom hem ;) Ett gäng härliga människor vi har som grannar, vi skrattar alltid och har så kul!
Jättegod mat, fika, godis....ja :) Jag är så glad att jag fortfarande går neråt, eftersom att träningen blivit lite sådär med! Dags att skärpa till mig nu!
 
Men just så här är det väldigt lätt att mysa till det istället ;)
Johan sa till mig igår när vi var och handlade: Du är så vacker att se på!
Och hela kvällen så fortsatte han med att tala om för alla att han älskar mig så mycket och alltid gjort!
Och hur bra vi har det, vi har gått igenom en massa prövningar men står starka och lyckliga tillsammans!
 
Ja, älskar dig mer o mer för varje dag!
 
Nu ska jag väcka honom för att vi ska åka och köpa en ny torktumlare bla.
Jag har hittat en med glaslucka och belysning i som jag vill ha :)
Sen ska vi leta färg eller tapeter :)
Jätteroligt!
 
Vi hade en mysig sväng i Rimbo igår där vi såg dessa vackra djur!

Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0