Lång dag!

Igår blev en lång dag ;)
Fick ett sms om påminnelse till tandläkaren, om en tid kl 18.30 igår.
Okej, undra vem som ska dit??? Inte jag, det vet jag!
Ringde igår och frågade vems tid det var! Hahaha...hon bara skratta och talade om att det var Natalies :)
 
Jahopp, Jag åkte direkt från jobbet och mötte upp Natta vid tåget och då var även Alexandra där ;)
Vi var till tandläkaren och sen handlade vi :) Dags för grillkväll med grannarna idag igen :)
Så skjutsade vi hem Alex och sen var vi äntligen på  väg hem!
Det kändes att jag åkte straxt före 8 på morgonen och var hemma 20.30 igen ;)
Käkade lite och tittade på en film sen var det godnatt!
 
Idag hurrar vi för Micke som fyller år!
Grattis! :)
Födelsedagarna avlöser varandra nu :)
 
Ja, det är helt enkelt fullt ös ;)
Ha en fin fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0