God morgon!

En ny fin dag att vakna till!
Det har varit lite mycket dom senaste dagarna, på både gott o ont!
Varit heligt förbannad.....men förhoppningsvis så är den saken ur världen nu!!!
Men jag längtar efter att det problemet försvinner för gott!
 
Fick hämta mitt gulliga troll på dagis häromdagen, då hans föräldrar satt fast på Essingeleden i kaosköer :)
Det var så mysigt, jag och Melissa gick hem med honom, förbi tågstationen när tåget kom. WOW, ropade han gång på gång....sötnosen. Sen gick vi hem och lagade mat! Glass till efterrätt framför bolibompa. Det var länge sen vi hade såna rutiner :)
Mera promenader har det blivit oxå sen våra härliga grannar flyttade in, det är riktigt bra för nu är träningen igång på allvar!
Jag kan inte fatta att från att ha vägt över 96 kilo (då slutade jag att väga mig) till att vågen nu står på 55 kg, är helt fantastiskt :)
Jag är så sjukt stolt över mig själv!
Jag mår så bra ;)
Fin familj, fint hem, rätt jobb och helt underbara vänner som det går lika bra för nu ;)
Jag tror att alla runt omkring oss är så lyckliga just nu :)
Fantastiskt!
 
Födelsedagarna avlöser varandra och det är kalas på kalas :)
 
Så roligt!
Dessutom så har jag lite presenter att leverera :)
Ha en fin dag! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0