En härlig helg!

Det är alltid lika mysigt att åka till Pernilla med familj!
Men alltid nån som saknas! Det är riktigt tomt utan Irene på alla kalas!
Saknar dig!
 
Men underbart att vi har varandra och nya lilla trollet William ;)
Blev en shoppingtur innan vi åkte dit!
Presenter till Hanna-li, vårt fina gudbarn som redan är 4 år...jisses, minns det som igår när hon föddes!
Nya skor till Natta, skitsnygga, jag vill ha likadana men....det får jag inte ha! :)
 
Nya gardiner också...hihi :)
Och sen fick vi massa kläder med oss hem! Inget ovanligt när det gäller oss :)
 
Hemma ganska vettigt iaf, fick hämta upp Johans bil på tippen på vägen :)
Mysig kväll!
 
Blev helt förtvivlad när jag slog igång nyheterna igår morse: 13 årig flicka mördad i Täby, jösses var är världen på väg? Kalla kårar längs ryggen hela dagen. Varför???
 
Melissa o jag tog en promenad, gick o pratade lite! Sen kom en kompis till henne hit :)
Vi åkte och firade Hanna-li :) Söta trollunge!
Skönt att äntligen se Bonnie, det går alldeles för lång tid mellan gångerna :)
 
Våra söta gudbarn, lycka!
Handlade lite på vägen hem och skulle precis ställa mig o göra några grytor som jag tänkte skulle puttra på spisen under dagen när grannen kom och ringde på :) Om 30 minuter fika hemma hos oss :)
 
Snacka om att vi blir bortskämd nu!
Blev en mysig e.m. tom solen kom fram när vi satt på altanen. Planerade den kommande festen i helgen ;)
 
En tripp till Åkersberga och möblera om tjejernas rum hann vi också! En givande helg!!!
 
Nu måndag och dags för jobb :) Tjohoo!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det e alltid lika mysigt att ha er här. Det värmer. Nästa gång hemma hos er.<3

2012-09-03 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0