Ändrade planer!

Det blir aldrig som man tänkt sig! Jag är alldeles jättetrött idag! Pratade i telefonen bra länge igår kväll ;)
Skulle iväg nu på morgonen och ordna lite saker men....jag gör det en annan gång!
Åker direkt till jobbet istället :)
 
Igår träffade jag äntligen min fina Anna :) Blir alltid så glad!
Maxi började för Melissa så Johan och jag drog iväg till några kompisar en sväng.
Sen hämtade vi Natalie hos en kompis och till sist Melissa :)
 
Fastnade ute med alla grannarna :) Den här "gatan" lever nu, det är underbart!
Melissa fick lite hjälp av Stefan med födelsedagspresenten till Morfar!
Och planeringen för gatufesten i helgen är klar :)
 
Ha en härlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0