Ordning!

Det har hänt så otroligt mycket under en tid nu men....
Skam den som ger sig..... Nu är jag tillbaka på banan igen, och dessutom starkare än nånsin!
Jag har funderat så mycket sista månaderna =)
 
Jäklar, vad bra jag har det!!!
För mig var det ett brutalt uppvaknade att bli så sjuk som jag varit, då var jag inte kaxig!
Behövde nog det för att kunna koppla ner och tänka efter.
Nu vet jag vad jag vill, har varit lite smått förvirrad och fått många "bra" erbjudanden om framtiden men...jag vaknade upp och insåg att jag inte kan ha det bättre än vad jag har det!
Lycklig är bara förnamnet just nu!
 
 
Jag måste bara försöka lite till att vara "hårdare" och säga nej ibland! Men det är uppenbarligen något som är svårt för mig men....jag måste!
Kan inte göra allt för alla jämt!
 
Ett tag så var allting kaos, bilarna pajade, tjejerna ville byta skola, kompisar som var ledsna och mådde dåligt.
Men så fina vänner vi har i vårt liv som hjälpt oss med allt som vi behövt!
Nya bilar har vi båda nu.
Tjejerna trivs som fiskar i vattnet i sin nya skola och har fått en ny chans att komma nånstans!
Vi förstod aldrig hur illa det var, så nu känns det rätt.
 
Och alla mår bättre nu runt oss oxå! Tack o lov <3
 
 
 
Vi har ju så mycket att se fram emot.... Vi längtar så!!! Snart åker vi till Teneriffa :)
Det händer nånting bra hela tiden!
 
Må så gott alla och ha en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0