Härlig dag!

Måste bara gnälla lite....
Så trött på "folk" som snackar och snackar och snackar lite till! Men det
händer INGENTING!!!
Bara tyck synd om mig och jag, jag,jag!!!
Blä, för såna egon!
Så nu har jag gnällt!!! Jätteskönt...hihi!
 
Haft en helt ljuvlig dag på jobbet idag ;)
Massor att göra och kul är det!
Fått tillbaka "livet och glädjen igen" känns det som :)
Jag som aldrig blir sjuk, fick nån inflammation i njurarna och jättedålig i ca 2 veckor.
Låg här och led, började nästan tro att jag skulle få leva så här men det vände och nu mår jag så oförskämt bra igen!
Kom på hur maktlös man är när man är så sänkt. Usch, då känner man sig inte mycket värd!
Får lite mer förståelse för hur andra mår, och det är nog bra!
Jag var med om många "brutala" uppvaknanden då, som jag idag är jätteglad för.
 
Jobbigaste att se var Johans oro, jösses vad orolig han var!
Älskade du <3
 
Ikväll ska vi krypa upp i soffan och bara mysa framför brasan. Riktigt ruggväder ute...fy!
 
Imorgon väntar en tjejkväll med underbara vänner i Åkersberga...tjohoo!
 
Tack Agneta, för oss är du guld värd!!!
 
 
Ha en härlig kväll nu ;)
Så sant!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0