Fullt ös!!!

Planering på hög nivå, och sen dyker det upp sånt som man inte planerat. Men ändå måste lyckas lösa.
Tur att allt går ;)
Hade fullt upp på jobbet igår, riktigt roligt ;)
Natalie fick däremot nån allergiskreaktion mot nått som ingen vet vad, så vi var tvungna att åka iväg till läkaren. Och då samtidigt passa på att shoppa kläder och saker till dansuppvisningen. Sen iväg på träning direkt! Vi andra landade hemma hos kompisar på en kaffe och det var så skönt att bara vara och koppla ner en stund! Alltid lika kul att komma dit ;)
Sen var det ju dags att hämta tjejerna igen!
Tur att man är flexibel...hihi
 
Total lycka är vad jag känner nu!!!
Och det är förbannat skönt efter att ha varit så sjuk i 2 veckor, började faktiskt allvarligt talat bli rädd för vad det kunde vara! Men som en nyfunnen vän sa: Ont krut förgås inte så lätt :)
Hmmm, vet inte riktigt om jag förstår vad han menar??!
 
Melissa är opererad och allt gick bra, men fy vad jobbigt det är!!
Önskar ingen förälder den synen när dom söver ens barn!
Bröt ihop och då är jag ändå uska och har jobbat i 15 år i vården. Men när det kommer till ens barn ja....då är det inte lätt!
Tack o lov för Johan, mitt stora stöd i livet! Galet förälskad i honom.
Vi har det så sjukt bra och en massa nya spännade saker framför oss nu....Pirrigt som sjutton!
 
Nej´, hopp i väg till duschen, dags att jobba ;)
Så fina!!! <3
 
Må så gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0