Tjipp!

En hel dag med Melissa i Rimbo :)

Vi började dagen med att bada, åh jösses...fick ju inte upp "fisken" därifrån!
Hon simmade, dök, hoppade från kanten och min rygg. Jag fick dyka så hon kunde stå på min rygg, inte så genomtänkt, är helt slut nu!

Sen tog vi en sen lunch på Cissis :) Riktigt välbehövligt, hungrig som en varg!

Sen blev det shopping :) Åh, älskar det. 3 nya tazzels till mig, en skateboard till Melissa!

Mat o en sväng på bolaget, sen var det time att åka hem! KAFFE brist under dagen så det hade Johan klart när vi kom hem :) Ljuvligt!

Träff med grannarna, alltid lika mysigt :)

Middag o nu Lets dance för mig o Natta :) Melissa är i garaget o åker skate board!!!

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0