Slut!

En rolig dag på jobbet igen :)
Kreativt som sjutton! Det är så roligt att se resultaten som växer fram!

Fick dessutom göra en jättefin present till finaste 10-åringen i världen!
Jag blev jättenöjd o det tror jag att han oxå blev :) Det är så roligt att få glädja andra :) Hoppas på att en bild kommer.

Blev ett mysigt kalas trots att jag blev lite sen, mycket folk o en massa gofika!

Får trevligt middagsbesök i helgen, vi bestämde det ikväll :) Ser fram emot det!

När vi kom hem tog tjejerna o jag en promenad o då hade vi sån tur att vi fick träffa  det andra lilla födelsedagsbarnet för dagen. Sötaste 2-åringen i byn :)
Alltid lika trevligt att träffa dom alla. Musse njöt nog mest, 2 vackra golden tjejer :)

Pratat en stund med min underbara Camilla, hon är som en SOL i vårt liv!

Tack o godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0