Oj då!

Otrolig givande o mycket inspirerande möt på morgonkvisten :)
Dessa människor ger så ofantligt mycket positiv energi :) Man är så glad när man går därifrån, mysigt att äta hotellfrukost oxå...hihi

Tog en sväng till Hagby, märkte att Johan så gärna ville att jag skulle komma förbi :) Så det är klart att jag gjorde det! Oxå alltid roligt att träffa grabbarna på Hagby!

Var in o pratade med "chefen" oxå och berättade om mötet :)

Åkte vidare till Vallentuna, var tvungen att hämta ett paket med kläder och lämna ett med Natalies telefon!
Träffade Anna där, hon var blond o snygg! Kände knappt igen henne! Kul ;)

Handlade en massa god mat till middag: Färsk potatis, sill, rostbiff, baguetter,sallad, räkor, gräddfil o gräslök mmm, vad det ska bli gott!

Sen blir det kaffe hos Pamela innan nattjobbet tar vid :)

Ska jobba med mamma o mina andra favvokollegor inatt så det känns kul.

Ska dessutom lämna en beställd present från Strumpan.se, lite nervös ;) Men vi tycker att den är jättefin!

Imorgon ska jag bara sova 2 timmar sen ska tjejerna väcka mig med färdigt kaffe :)
Och vi ska pysa in till stan o S H O P P A :)

TJOHOO :)

Längtar!!!!

Här är min nya "Kärlek" nya jobbarkompisen JACK! En medarbetare på strumpan.se



Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0