Längtar!

Satt här i solen o läste min bok, och fick så längtan till havet :) Jag brukar få det!
Älskar havet!!

Så tog en promenad ner till Johan ´, när jag mött Natalie!

Då sa Johans pappa att furusund är ju fint, ja, dit åker vi :) Så hem o gjorde middag o kokade kaffe!

Så åkte vi, allihopa :) Johans föräldrar följde med oxå ;)

Stannade först vi den underbart vackra Länna kyrka, jag har aldrig sett en vackrare kyrkogård o minneslund!

Sen åkte vi ut till Ålandsberget i Furusund o kom precis när Silja kom till Melissas stora förtjusning :)
Vilken lycka!

Blev kaffe på berget o sen en liten promenad runt Värdshuset o fick en riktig nostalgitripp, kände igen mig sen jag var liten :)

Pappa hade en kompis som hade det Värdshuset när jag var liten.

Sen när vi stod på den bryggan så kom Tallin båten oxå!

Helt underbar kväll!
Längtar till Åland nu :)

Sen blev det fina småvägar hem :)

Första sommarkvälls utflykten!

TACK för en ljuvlig kväll!



Min fina mamma: skrev Natalie om den här bilden!

Mitt hjärta svämmar över av stolthet för dessa fina ungar!

Älskar er, var stolta över er själva!

Ha en fin dag alla!

Jag ska åka till jobbet :) Tjohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0