Hjälp, vad tiden springer iväg!

Märks att det är sommar nu :) Aldrig inne!
Fredagen blev så tuff!! Vill inte göra så mer.

Jobbade ju morgon sen fullt ös hela dagen, sen fick vi trevligt middagsbesök, lite som vanligt! Våran dörr är ju alltid öppen för vänner. Och mat finns det jämt!

Synd bara att jag var tvungen att åka iväg o jobba oxå. Det var en trevlig natt med härliga kollegor men.....har nog aldrig varit så trött!
Och lång var den!

Hem till slut o sov 2 timmar sen stod 3 tjejer o tittade på mig o sa att kaffet var klart!
Herregud ;) Bara att kliva upp....S H O P P I N G!!!

Jag har aldrig i hela mitt liv handlat så mycket kläder :) Tjejerna fick ALLT dom ville ha :) Skönt att kunna göra så!
Vi lunchade o fikade, en grymt rolig dag :)
Johan var på maskinexpo hela dagen :)
Men han hade maten klar hemma när han hämtade oss vid stationen :) Min underbara!!!

Hann knappt svälja maten innan Fredrik kom, vi skulle åka till Vicktor, Wa o lille Ryan.
Men jösses vilken söt liten prins :)

Köpte så fina saker till honom: En mjukisapa, solbrillor o värsta coola kepsen!

Vi kollade eurovision ute hos dom, så åkte vi hem så att vi såg röstningen!

WOW, Sverige! GRATTIS!

Vilken kväll! Jag var så trött att jag kunnat stå o sovit då!

Igår började jag dagen med en kaffe med Sandra :) alltid lika härligt!
Sen blev det stoppet o loppisen där :) VILKA FYND!!!

Jag är så glad!

Träffade underbara vänner! Men det gör ont när nån av mina vänner är ledsna!

Finns här alltid!

Är dessutom så fruktansvärt stolt över min Johan som bygger värsta huset till hönsen! Blir hur fint som helst o stort!

15 ägg har vi fått nu! Duktiga dom är :)

Idag ska jag iväg till stan med Melissa o sen ska vi möta upp Johan för att handla lite ;)

Ha en skön dag alla ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0