Hej alla kära läsare!

Det är så roligt att så många läser min blogg!

Just nu har jag nått den punkten i min stora livsförändring som jag sökte när jag för 1 år sen hoppade rätt ner i isvaken.
Det har varit både en rejält tuff tid men samtidigt väldigt givande.
Jag har lärt mig så otroligt mycket om både mig själv och andra!
Idag vet jag vad jag vill o vad jag är redo att lägga min tid o energi på.

Jag har skalat bort en massa dravel ur mitt liv o är oändligt glad för det.
Känner mig ännu lättare nu, inte bara viktmässigt utan även i sinnet.

Jag har bestämt mig för att släppa allt negativt som funnits omkring oss en längre tid!

Nu satsar vi helhjärtat på att se glädjen i allt!

Ni kan göra mig en tjänst: Ni som har Facebook kan väl gå in och gilla Strumpan.se? Jag kommer där att lägga ut fina bilder från sånt som vi gör.

Igår tex så fick jag äran att göra en 10-årspresent till en av våra favoritkillar som fyllde år.
Jag blev så nöjd över hur fin den blev och glädjen hos honom som fick den!

Idag är jag ledig o ska ägna den här dagen åt mig själv. Har precis tagit ett långt bad med en bra bok som sällskap och nu ska jag ut o njuta av solen.

Sen blir det en god middag tillsammans med hela min familj :)

Lycka!

Tack alla fina ni och ha en underbar dag!

Och en STOR

Till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0