Fullt ös!!!

Jobbade hemma igår, fick en hel del gjort :) Idag ska jag iväg o jobba, åh det är jättekul.

Vi var på miniavslutning igår :) Tjejerna hade ordnat så att barnen fick åka iväg o rida. Och fixa hästarna, jätteroligt o uppskattat! Så hade dom fika med ;)

Gulliga tjejer!

Johan, Eva o jag stannade kvar hela tiden, det var en mycket trevlig kväll!
Sen åkte vi o hämtade dom stora tjejerna som kom från dansen.
Vi skulle titta på en film när vi kom hem, jag tände en brasa o somnade..hihi

Jösses, vad trött jag var!
Men nu är jag pigg.

Ha en fin dag!!!

Kika gärna in på strumpan.se
Där kan ni hitta på egna, fina presenter eller fina saker till er själva.

Tex....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0