Finner inga ord....

Läste nåt så fruktansvärt omänskligt på f.b. idag.
Jag har undrat många gånger hur vissa är funtade...o nu undrar jag igen....

Kan inte förstå hur människor som inte har ett hjärta i kroppen har sån makt över andra människors liv som en del faktiskt besitter.
Jösses, vilken tankeställare det kan ge/ger...

Har iaf haft en riktigt bra dag på jobbet, inspirerande o jättekul :) Händer nya saker hela tiden!
Imorgon blir en TIDIG morgon, ska åka 5.45 ;) Vilken utmaning, det var ju ca 1 år sen jag jobbade såna tider. Men skuttar just nu upp ur sängen på morgonen. :)

Vi har en tjejmyskväll här hemma framför "Lets dance" med popcorn o chips...hihi en vanlig torsdag.
Vem vill ha "fredagsmys"??? haha....det blir det imorgon :)

Johan åkte iväg för att hjälpa en kompis :) Han är så go!!!

Imorgon ska vi förhoppningsvis komma iväg o köpa färg, så det kan bli färdigt på baksidan. Eller det är ju färdigt bara några småsaker som saknas. Sen är det komplett :) Det är så fint!
Hade en kompis här igår som inte varit här på länge, hon tyckte att det var jättefint o bra gjort. Alltid kul att höra :)

Man ska använda den skogstomt/naturtomt som vi har!

Jag är sjukt nöjd med vad jag har gjort!

Fullt med dessa underbara blåa blommor som Melissa valt! Blir lika glad varje gång jag ser dom!



Sjunka ner i soffan o njuta av kvällen :)

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0