Barnvakt!

Ett av dom härligaste barnen i världen förgyller våran dag idag :)

Lilla mannen börjar bli stor, pratar o pratar. Och äter massor :)
Just nu sover han middag i vagnen ;) Så nu tänkte jag hinna göra litegrann!

Johan o jag hade en date igår kväll, bara han o jag! Utnyttjade tillfället och åkte o handlade...haha
Blev en romantisk date, middag på McDonalds o Ica Maxi handling!

Han tycker att våra dater förr var mer romantiska...förstår inte det jag ;)
Njuter av att vara tillsammans med honom, vad vi än gör!
Vi åkte förbi Arlanda o såg alla plan lyfta härifrån!
Åh, jösses vad vi längtar :) Snart sitter vi på ett av dom o åker bort...bara vi familjen!

L Ä N G T A R!!!

Kolla bara vad vi längtar till!!!



Ha en ljuvlig lördag för det ska vi ha!

Och kom ihåg: "Någon kan INTE göra ALLT men ALLA kan göra NÅGOT!"
Tänk om det inte fanns dessa egotrippade människor där ALLA andra ska fixa allt åt dom! Vad roligt det skulle kunna vara då!
GEMENSKAP!

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0