Vinnare...

3:e bästa säljaren i Sverige o Finland den här månaden!
TJOHOO!

Vad roligt....jag är så glad och nöjd!

Kan ju vara för att jag brinner för dessa ljuvliga saker....älskar dom!

Ni som ännu inte har kikat in, gör det! Tror inte ni kommer ångra er!!!

zbh.se





Sovit så gott inatt, det märks att vi var ute hela dagen igår o njöt! Solen värmde gott i våra kroppar. Finns ingen bättre medicin än frisk luft....mot allt!

Och att kaffe smakar så gott, i 1:a vårsolen....mmm

Tjejerna sover fortfarande <3

Får se om dagen bjuder på en tripp till IKEA idag då!
I e.m. och kväll ska vi äntligen dejta, jag o Johan, fy 17 vad skönt!

Nej, nu ska jag och kaffet ta en sväng ut på trappen!

Hur goda som helst att dricka kaffe ur =)



Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0