Val!

Alla vi människor har val i livet!
Det är bara vi själva som kan påverka innehållet i våra liv!
Vi har ett liv och vi väljer hur vi vill leva!

* Jag vet att jag valt rätt, så många gånger!
Jag får mina val bekräftade varje dag, trots alla olyckskorpar!!!

Glädjen jag känner över vår familj är bara det: Världens bästa bekräftelse!!!

Nu har jag ett nytt val att göra och det känns otroligt spännade men samtidigt så har jag nog aldrig haft bättre självförtroende än vad jag har idag! Jag vet att jag kan....mycket pga av det otroliga stödet från Johan o tjejerna! Vi har en familj där ingenting är omöjligt tänk!!!

Dessutom så är vi uppfostrade så, jag och min bror! Även om det är tufft så klarar vi ALLT!
På ett eller annat sätt! Jag är oerhört glad över att vi står på egna ben o har i stort sett aldrig behövt om hjälp för att klara av vardagen :)

Tack mamma o pappa för att ni finns o alltid varit rättvisa o fortsätter att vara!

Lite morgontankar under promenaden idag!



Älskar er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0