Tji...

Blev tokförkyld inatt, har ju inte varit sjuk på jättelänge ;(

Men som jag tidigare skrivit: Bit ihop eller bryt ihop och jag bryter inte ihop....

Bara le bara le....:)

Lärde mig en sak om mig själv idag oxå, inte titta på "Sofias änglar" efter att ha jobbat natt! Kunde inte sova. Jösses, vilket starkt program!

Det får mig återigen att inse hur bra vi har det och att vi gnäller över småsaker!

Herregud, det finns verkligen folk jag lider med och så finns det dom som borde vakna upp o se verkligheten i vitögat nån gång!

Blir ett varmt bad och alvedon, ska snart iväg och ha ett stort party.
Jättekul, att träffa min gamla kollega sen förr! Det var alldeles för länge sen!

Nej, nu kör vi!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag kollade på reprisen av sofias änglar inatt och grät floder. Krya på dig hjärtat.

2012-03-27 @ 22:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0