Spontanfika :)

Jag o Melissa var till Vallentuna,tandläkaren o handla!

Allt gick bra :)

Fick ett jätteroligt telefonsamtal, appropå val man gör i livet :)
Det blir bara bättre!

Stod o lagade mat: jag var vrålhungrig (glömde lunchen idag)!!
Johan kommer in i köket och säger: jag har bokat fika för 3 i Lindholmen efter maten!
Såg jättegoda muffinsar på bild ;)
Rolig o skön kväll blev det! Mysa med bebis idag igen...mmm!

Natalie var ju mindre glad, hon vill ju dit!!! Ah, sa hon när hon kom hem, jag måste dit i veckan!!!
Hon har ordentlig bebisabstinens...<3

Jag börjar så smått inse att vi har stora barn! Natalie har ju upptäckt den stora världen och allt som finns. Och hon vill ha ;) Precis beställt löshår....inte för att hon egentligen behöver det men...vad gör man inte för sina barn?

Är dom glada är vi glada ;)

Agneta kom på en jättebra idé när vi satt o fikade, som kommer att ske en helg i vår!
Åh, vad det ska bli kul, ser fram emot det redan!

Fantastiskt kul att ha hittat varandra igen....Gammal vänskap rostar aldrig...hahaha
Jätteskönt är det!

Har en hel del att vara tacksam för!
 

Natti natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0