Så skön känsla!

Man kan uppenbarligen lära gamla hundar att sitta.....
Jag kan mer än jag trodde!

Nu "slipper" jag se massa skit överallt! Bloggen skyddad o f.b. blockad!

Så skönt!!!

Jag har precis blivit väckt av Johan, han kom in och sa att nu är kl 12 och kaffet är klart ;)
Han är bara bäst!!!

Vet inte vad jag skulle göra utan honom!

Jag har jobbat inatt, och kände mig helt slut när jag väl kom hem så jag hade nog kunnat sova hur länge som helst egentligen men e ju ledig nu...

Tjejerna är iväg båda två på sitt :)

Natalie har varit hos nya kompisar hela helgen, hittat på saker, ätit tillsammans! Jag är så glad för hennes skull! Och stolt över dessa fina, framåt tjejer, där ingenting sitter fast....(eller fel)!!!

Nu ska jag ta mig en promenad och känna mig som en människa!

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: fröken Pernilla

Världens finaste människa förtjänar det bästa. Och det e du med din underbara lilla familj. Tusentals kramar till er. Är glad att vara din vän.

2012-03-20 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0